The Law of Attraction

Heeeyyy, it’s me again.

After a long as hecc hiatus, Lizi Pearl is back! And now she’s got a domain of her own, so that’s pretty cool!

Today I wanna let y’all in on a little whispery wisdom. It’s become insanely popular in the last decade or so, but it’s been around for centuries. It’s the Law of Attraction.

Long story short, the Law of Attraction (or LoA as we hip people call it), is a Universal Law that pretty much dictates our lives. Long story shorter, like attracts like. Have you ever noticed how your day tends to get better when you’re in a good mood and how it seems to spiral into madness when you’re in a bad one? Yeah. Yep. That’s it.

The Law of Attraction works 24/7 without fail, so regardless of whether or not you’re keeping track of how you feel (your vibrational energy as some say), stuffs gonna happen to you. Some good, some bad. But, worry not! The Law of Attraction can be manipulated and the Universe can be turned into your own personal genie (cue Friend Like Me from Disney’s Aladdin (pls don’t sue) lol). It’s easy, really. All you have to do is figure out what it is you want, put all your focus and good vibes into it, keep yourself flying high, and then play around with another Universal Law that’s besties with LoA—the Law of Detachment, or LoD (I don’t know if anyone else calls it that, but it’s whatever, kids). And LoD knows this is the most important part of the process (actually, both attracting and detaching are important, and believe it or not, can be done at the same time). Pretty much what you need to do with the Law of Detachment is to feel confident that you have what you want so as to prevent yourself from creating resistance. That’ll make things take forever, but with detachment and attraction playing nicely together, it’s all smooth sailing. But, you’ve gotta let things be good, and you need to create your own happiness.

So, I’ll see you good peeps at a party in my mansion once my manifestations decide to come thru. Ciao!

Or, as I used to say, visam te cito!

Advertisements

Leave a Reply